869 students

Na internetu nacházíme spousty skvělých rad a tipů.

Jak je uvést do praxe?

Co pro to mám udělat?

Proč mi to furt nejde?

 

Při hledání rad a tipů může postupně dojít k ZAHLCENÍ. I přesto, že chceme něco udělat a změnit, tak nakonec nic (moc) neuděláme. Přijdou:

  • výčitky
  • pocity viny
  • demotivace

 

Znáš to taky?
Program #nekaslinasebe jsou tipy a triky, jak se starat o své psychické a fyzické zdraví. Nedostaneš jenom tipy, ale společně si rozebereme, jak je můžeme uvést do praxe.

Tak nezapomeň:
Ne každý tip je pro každého.
Ne každý tip ti musí sednout.

Budeme spolu 3 týdny. Proč? Protože 21 dní je potřeba k tomu, abychom něco změnili. Je ale jen a jen na tobě, zda budeš chtít každý den pokračovat. K ničemu tě nutit nebudu. Co ale můžeš očekávat je podpora. Každý (všední) den ti přijde nový email a zároveň se ti otevře další den v kurzu.

A pokud chceš, klidně komentuj nebo se ptej.

PS: Děláš to hlavně pro sebe. Tak na sebe netlač a jdi svým tempem, ať už je jakékoli. Jsi člověk, ne robot. Je naprosto v pohodě, že někdy to půjde a někdy ne.

A teď už honem honem na první – úvodní – den.

Hlavně si to, prosím, užij a
#nekaslinasebe,
Terka❤️

Instructor

Ahoj,

jmenuju se Terka
, celým jménem Mgr. Tereza Hrušková. Vystudovala jsem psychologii na Masarykově univerzitě v Brně, kde i nadále pokračuji v doktorském studiu (jsem i tak trochu vědátor). Mimo to pracuji jako poradenský psycholog na Vysokém učení technickém a jsem frekventantkou psychoterapeutického výcviku KBT (kognitivně-behaviorální terapie). Takže za pár let ze mě bude i terapeut.

Projekt @kpsychologovi je takové moje "dítě", můj splněný sen. Úplně náhodou pak vznikl hashtag #nekaslinasebe, který projekt od té chvíle doprovází.

No a teď trochu zajímavěji:

Jsem prostě a jednoduše vystudovaná psycholožka, která se snaží bořit mýty a tabu ohledně návštěvy psychologa a starání se o duševní zdraví. Snažím se jednoduše a srozumitelně mluvit o tom, že duševní zdraví je stejně důležité jako to fyzické. Jo, a taky, že prožívat emoce je v pořádku.

Miluju cestování a když můžu, beru baťoh na záda a někam jedu. Jsem perfekcionista, ale zároveň i tak trochu lenoch. Ráda chodím cvičit, protože to je moje forma #nekaslinasebe.

A co je mým cílem?
Abychom na sebe mysleli a nekašlali na sebe, jak to někdy děláme (a ano, myslím i sebe). A taky, abychom se v tomhle ohledu nebáli být egoisti.

A to je asi všechno, co bych ti chtěla říct. Pokud by tě zajímalo něco víc, neváhej se na mě obrátit - komentuj, piš emaily nebo se ptej na instagramu. Ale hlavně si to užij. :)

Terka

Free