Tip 3. Můžu?

🗣Chceš něco říct, ale bojíš se, že si to někdo vyloží špatně. Říkáš si, jestli není lepší neříct nic nebo naopak?

🙃Chceš zůstat pozitivní. Bojíš se, že když budeš až moc pozitivní, lidé kolem tebe si budou myslet, že zlehčuješ situaci a nebereš v potaz jejich pocity.

😢Chceš brečet.

🕳Chceš si zalézt někam, kde tě nikdo neuvidí a nedělat vůbec nic. Nechceš dělat “drama”. Nechceš se litovat, protože ostatní jsou na tom stejně nebo ještě hůř. 

Snažíš se tohle všechno překonat. Opravdu se snažíš. Co nejvíc to jde. Tak jako ostatní. 

A víš co?

🔋Tohle všechno bere spoustu ENERGIE

📍Ať už se cítíš jakkoliv.
📍Ať už jsi kdekoliv.
📍Ať už děláš cokoliv.

Je to v POHODĚ. Tyhle pocity jsou součástí toho všeho, co se kolem nás teď děje. Nejsi v tom sám. 

❤️Pomáhej, když chceš.
😢Plakej, když chceš.
🙃Buď pozitivní a usmívej se, když chceš, 
🤝Podporuj, když chceš. 

Máš teď chvilku? 

Tak se na chvilku zastav.
Zhluboka se 3x nadechni a vydechni. Nádech nosem, výdech pusou. A pojď se mnou:

⬆️Nádech 1,2,3,4,5.
Zadrž dech 1,2,3,4,5.
⬇️Výdech 1,2,3,4,5.
Rozhlédni se kolem sebe.

Zavři si oči a uvědom si:
🔎Kde jsi
🔎Jak se cítíš
🔎Co se ti honí hlavou
Pomalu se vrať zpět. Otevři oči. Znovu se nadechni a vydechni. A pokud chceš a máš prostor, napiš si pocity na papír. Až bude po všem, možná bude zajímavé si je jednou přečíst.

Je to těžký čas. A pro každého z nás je těžký jinak. Nikdo neví, jak se “správně” chovat. To, co bylo správné včera, nemusí být správné dnes. Důležité je, abychom cítili, že to, co děláme je v souladu s tím, jak se cítíme, co si myslíme a jak se chováme. 

Cítit NEJISTOTU a vyrovnávat se s ní je složité. Každý z nás se s ní vyrovnává jinak. A to je v POŘÁDKU.

Najednou se totiž všechno točí kolem TEBE.
Předtím to bylo:
▪️”Mám moc práce”
▪️”Musím ještě..
▪️”Nemám čas na..Až…”
▪️”Nestíhám.”
▪️”Kdy to všechno udělám?”


Nemusíš být v první linii, abys byl HRDINA

HRDINA je totiž každý z nás. Protože ten největší boj je SÁM SE SEBOU

Buďme trpělivý.