Ahoj,

vítám tě v sekci “Jak vrátit produkt anebo ho reklamovat”. Jak to tak už vypadá, máš v úmyslu pravděpodobně vrátit nebo reklamovat něco, co jsi objednal/a na našem e-shopu. Za celý tým nás moc mrzí, že jsi nebyl/a spokojený/á. Chápeme, že k tomu máš určitě nějaký důvod. 

Vrácení zboží

Produkt ti nesedí nebo nesplňuje tvé očekávání o tom, jak by měl vypadat?
Přišlo ti něco jiného, než sis objednal/a?

Pokud je nepoužitý/nenošený a nepoškozený, můžeš nám ho do dvou týdnů od obdržení objednávky samozřejmě vrátit. Pečlivě ho prosím zabal zpátky do krabice a k balíčku připiš tyto informace:

  • Jméno a příjmení
  • Číslo objednávky
  • Důvod vrácení produktu
  • E-mail a telefon

Tyhle informace nám odešli také na e-mail shop@kpsychologovi.cz a my ti obratem pošleme instrukce, jak balíček poslat prostřednictvím České pošty zpátky k nám.


Reklamace

Objevil/a si na produktu nějakou závadu, která neodpovídá běžnému opotřebení?

Kontaktuj nás a určitě společně přijdeme na nejvhodnější řešení.

Odešli nám prosím na e-mail shop@kpsychologovi.cz tyto informace:

  • Jméno a příjmení
  • Číslo objednávky
  • Podrobný popis vady na produktu
  • E-mail a telefon

Moc ti děkujeme za tvoji objednávku a moc nás mrzí vzniklé komplikace. Budeme se je snažit co nejrychleji vyřešit. 

Za #nekaslinasebe,
Terka 



FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží.

Jméno a příjmení: ___________________________________

E-mail: ____________________________________________

Číslo internetové objednávky: ________________________

Vyplňte prosím příslušnou variantu – výměna zboží nebo vrácení peněz:

A) Výměna zboží

  • VRÁTIT (název zboží/velikost)

_____________________________________________

  • VYMĚNIT (název zboží/velikost)

_____________________________________________

V případě, že zboží na výměnu nebude skladem, ŽÁDÁM O VRÁCENÍ PENĚZ NA ÚČET: ____________________________


B) Vrácení peněz

  • VRÁTIT (název zboží/velikost)

_____________________________________________

  • V případě, že zboží na výměnu nebude skladem, ŽÁDÁM O VRÁCENÍ PENĚZ NA ÚČET: ____________________________

K tomuto oznámení je nutné přiložit doklad, jenž prokazuje, že zákazník u prodejce věc skutečně zakoupil (postačí kopie).

Následně zboží s tímto oznámením odešlete na adresu e-shopu:

Tereza Hrušková

Bežerovice 24

Sudoměřice u Bechyně

391 65